Thursday, January 30, 2014

එකෝමත් එක දවසක - 07

එදා උඩු මහලට ගිය K.K , පොත් හලේ වැඩ කල තමන්ගේ නෑදෑයෙකු හමුවී විස්තරය කියා උදව් ඉල්ලා ඇත . අනතුරුව උඩුමහලේ සිට ලපයා සහ ඇටකටුස්ට නොපෙනෙන්න නදීට හස්ත මුද්‍රාවෙන් යා යුතු දිසාව පවසා ඇත . ඒ අනුව නදී එක වරම පොත් රාක්කයකට මුවාවී සේවක දොරටුවකින් ඇතුලට ගොස් ඇති අතර දෙදෙනා පොත් හලෙන් පිටවී ඇත්තේ පිටුපස දොරෙනි
කෙසේ වෙතත් එදා K.K ගත් උත්සාහය සුන්නද්ධුලි කරමින් මාස කීපයකට පසු ලපයා හා නදීගේ ප්‍රේම පුරාණය ඇරඹුණු අතර , පළමු සැරේම මොරටුව කැම්පස් එකට තේරෙවියයි ගුරුවරුන් බලාපොරොත්තු තියාගෙන සිටි ඒකාට දෙවන සැරේට නැවත විබාගයට වාඩිවීමට වැඩේ සිද්ද උනාය
කතාව වෙන පැත්තකට ඇදී ගිය නිසා මට මගේ දිව්‍යන්ගනාව අමතකම උනේය.
දිව්‍යන්ගනාවගේ ප්‍රතිචාරය යහපත් වූ බැවින් මා දවසැරියේ අතිමහත්ම ප්‍රිතියෙන්ය . ලපයාගේ අඩෝවැඩියාව මැද්දේ උවත් දිව්‍යාංගනාව ගැන සිහින මවන්න මට එදා හැකියාව තිබුණි.
මම මගේ ජීවිත කාලය තුල නවකතා රාශියක් කියවා ඇත්තෙමි. බොහොමයක් ඒවා සිංහල කතාය. සමහර ඒවායේ කොල්ලන් ජාති දෙකකි. උන් එක ජාතියක් දහයට ගැන ගන්න බැරි අහිංසක කෙල්ලන්ගේ මායම් වලට රැවටෙන තොත්ත බබ්බුය . අනෙක් ජාතිය නොසන්ඩාල අමන කෙල්ලන්ගේ ජීවිත එක්ක සෙල්ලම් කරන නසරානි අන්කුට්ටන්ය. මම ද කොල්ලෙකි මට මිතුරන්ද බොහෝ වෙති . කිසිම දාක කොල්ලෙක් මම ආශ්‍රය කර ඇත අරින්නෙමි යයි සිතාගෙන ජිවිතයේ ප්‍රථම ආදරය පසුපස ගාටන්නේ නැත . පස්සෙන් පහුවෙද්දී යම් යම් හේතු නිසා වෙන්වීම් සිද්ද විය හැක . වෙන කෙල්ලෙකු නිසා පළමු කෙල්ලව අතඅරින නොසන්ඩාලයන්ද සිටිය හැක. මා කියන්නේ පලවෙනි ආදරය පටන් ගනිද්දී කොල්ලෙක්ගේ හිතේ ඇතිවෙන්නේ අදාළ ගෑනු ළමයාව සමඟ ආදර සම්බන්දයක් පටන් ගැනීම විතරක් කියාය . කොල්ලන් මහා ලොකුවට එක එක දේවල් ගැන හිතන්නේ නැත . ගෑනු ළමයාට කැමති නම් වෙන වෙන අටමගල් ගැන නොසිතා ගෑනු ළමයාව කැමති කරගන්න උත්සහ කිරීම කොල්ලන්ගේ හැටිය නමුත් කෙල්ලන් එසේ නැත.
කෙල්ලන් කොල්ලෙක්ට කැමති වන්නේ උගේ හතර දික් බාගයම ගැන මැනවින් සොයා බැලු පසුවය. කොල්ලන් මෙන් නොව කෙල්ලන් දෙයක් ගැන සිතන්න ගත් විට අන්තයටම සිතයි
මේකාව බැඳගෙන අවුරුදු හයකින් ළමයාට අවුරුදු පහක් වූ කල , ළමයා කොල්ලෙක් වූ කල , වෙන්නපුවේ ජනප්‍රියම පාසලට ඌ ව ඔබා ගැනීමට උවමනා ඌ කල ළමයාගේ තාත්තා කටුනේරිය ප්‍රදේශයේ පාසලකින් ද්විතියික අද්යාපනය ලැබූ නිසා ළමයා ගේ අයදුම් පත්තරය ප්‍රතික්ෂේප විය හැකි නිසා ළමයාගේ තාත්තා වෙන්නට ඇසූ කොල්ලාට අකමැති වූ ගැහැණු ළමයෙක් මම දනිමි
මුණු පොතේ මුල සිටම රොටියා සමග සිටි මිතුරෙක් දිනක් කියූ කතාවක්ද මෙතනට අදාළ නිසා ලියමි . පාසැල් වයසේ ඔහු හිතෙන් ආදරය කල ගෑනු ළමයා එයින් බොහෝ කලකට පසු ඇයත් පාසැල් සමයේදී  ඔහු පිළිබඳව හිතක් හිතා සිටි බව වෙනකෙකුට කියා , ඒ මගින් මා මිතුරා දැනගෙන ඇත. එවිට දෙදෙනාම වෙනත් අය සමග විවහා වී අවසානය.
ගෑනු ළමයි කියන්නේ අන්න එහෙම ජාතියකි . ඒ බව දැන ගෙන පිරිමි අප ඔලුව බේරාගෙන වැඩ කල යුත්තෝ වෙමු.
ඉතින් නොදන්නා කමට මා සිතුවේ මගේ දිව්‍යන්ගනාව මට ඇත්තටම කැමති බවයි. ඊළඟ දවසේ ඈ දුටු කල හිනැහෙන විදිය මම දවස් ගානක් තිස්සේ පුරුදු වූ අතර පැත්තෙන් බැලු විට මගේ මුහුණේ එතරම්ම කැතක් පෙනෙන්නේ නැති නිසා පුළුවන් තරම් ඈට පැත්ත හරවා සිටීමට මම සිතා ගත්තෙමි .
වෙනදාට ඇසුරු සැනින් ගෙවී යන සතියක කාලය ගෙවී යාමට අවුරුද්දක් තරම් වූ කාලයක් ගිය බව මට හැඟුණු අතර මෙන්න අන්තිමේ ඊළඟ සති අන්තය ..


ඉතුරු කොටස ඉක්මණින්

No comments:

Post a Comment