Friday, June 20, 2014

මම අරක ලිව්වේ සනි ලියෝන්ට හොඳේ...

ඔබ කියූ වචනයක් හෝ ඔබ පිට කල හැඟීමක් හෝ ඔබේ ඉරියව්වක් හෝ ඔබ කරන ඕනෑම දෙයක අනෙක් පැත්ත , ඒ කියන්නේ ඔබ හීනෙකින් වත් නොහිතන පැත්ත දකින්න ඕනෑ නම්, අන්න ඒකට බඩු ගෑණු ළමුන්ය. ගෑණු ළමුන් කියන්නේ ඔබේ ඕනෑම දෙයක් ඕනෑම විදියකට පෙරලා ගෙන ඒ අනුව වැඩ කටයුතු සිද්ද කල හැකි අද්භූත ජීවි කොට්ටාශයක් වනවාය. රොටියා මේ කියන්නේ ලියන්න දෙයක් නැති කමටවත්, කට කහනවාටවත් නොව සහතිකම ඇත්තය. ඒ කියන්නේ අවුරුදු හතරක් තරම් වූ දිගු කාලින අත්දැකීම් ඇසුරෙනි
රොටියාගේ ගෑණු ළමයා වූ කලී මේ පිළිබඳව සහජ හැකියාවක් ඇති විශේෂඥ වරියකි. ඒ හැකියාව මෙහෙමයි කියා ලියා නිම කල හැක්කක් නොවන්නේය. රොටියාගේ ඈනුමක් , කැසිල්ලක් හෝ ඉඟි මැරුමක් නිමිති කොට ගෙන මිනී මැරුමකට වඩා පොඩ්ඩක් අඩු තරම් වූ ගැටළුවක් නිර්මාණය කර ගැනීමේ මහා නිර්මාණශීලි හැකියාවක් ඇය තුල වන්නේය
ඇයට ඇත්ත තේරුම් කරනවාට වඩා දහගුණයක් ලේසියට රොටියාගේ බල්ලාට ලියන්න කියවන්න උගැන්විය හැකි නිසා, ඇය ගැටළුවක් නිර්මාණය කොට එහි එරී දගලන විට රොටියා පැත්තකට වී පාඩුවේ සිටින්නේය.
ඒවා මෙන්න මෙහෙමය

රොටියා: ඔයා කියන්නේ ඇත්ත..
ගෑණු ළමයා: ඔයා හැමදාම ඔහොමමයි. මම කොච්චර ඇත්ත දෙයක් කිව්වත් වැඩක් නෑ

රොටියා: හරි අපි යමු
ගෑණු ළමයා: ඔයා ඔය මං කියන හින්ද යන්න හදන්නේ , නැතුව ඔයාගේ කැමැත්තකින් නෙවෙයි

රොටියා: (ඈනුමක් යවයි)
ගෑණු ළමයා: ඔයාට දැන් මාත් එක්ක ඉඳල ඇති වෙලා

රොටියා: (පිට කහයි)
ගෑණු ළමයා: (ඔරවයි)

රොටියා: ඔව්
ගෑණු ළමයා: මොකද නිකන් හරහට වගේ ඔව් කියන්නේ. කෙලින්ම නෑ කියන්න. මට ප්‍රශ්නයක් නෑ

රොටියා: ඔයා නිසා තමා මම මෙහෙම ඉන්නේ
ගෑණු ළමයා: අනේ නිකන් යන්න අනේ යන්න. මොනාද දැන් ඕනේ?

රොටියා: අපි බඳිමු
ගෑණු ළමයා: එන්න එපා ඕවට හරිද? අපේ තාත්ත වසයි

රොටියා: ඔයා දිගටම රස්සාව කරන්න
ගෑණු ළමයා: මම හිතුව, මම හිතුව වගේම ඔයත් ටිපිකල් පිරිමියෙක්. ඕගොල්ලෝ හිතන් ඉන්නේ ගෑණු ඉන්නේ උයන්නයි, රෙදි හෝදන්නයි ළමයි හදන්නයි විතරයි කියල..

වැඩි දුරක් නැත. දැන් ඈ හිතන් ඉන්නේ මම උදේ ලියූ කවිය ලිව්වේ සනි ලියෝන්ට කියාය. රොටියා ලේසියට ඔව් කියා දැමු නිසා ඈ දැන් සිටින්නේ යකා වගේය.


2 comments:

  1. Amme rotiyo ganu nam ohomama thamai. Matath una eka parak ohoma. :D

    ReplyDelete
  2. රොටියෝ, උඹේ කෑල්ල උනත් අපේ සනී අක්කට බනිනවට අපි කැමති නෑ

    ReplyDelete