Friday, March 28, 2014

ආදරණිය ඩි,

මගේ ආදරණිය ඩි;
හැම උදෑසනකම මා අවදි වන්නේ ඔබ පිළිබඳව සුන්දර මතකයක් හිත දරාගෙනය. නින්දට යන්නේ ඔබ පිළිබඳව ඊට වඩා සොඳුරු මතකයක් සිහියේ තබාගෙනය.මගේ ජිවිත කාලය පුරාවටම ඔබව හිමි කරගත නොහැකි බව මගේ උඩු සිත පිළිගත්තද, යටි හිතෙන් පැතුවේ ඔබවමය.
අපේ දෑස් යාවුණු හැමවිටෙකම වගේ ඔබ හිතේ කහටක් නැතුව මා හා හිනැහුනද, මට නම් හිනැහෙන්න අමතකම විය. සාමාන්යෙන්ම ලජ්ජාශීලි පුද්ගලයෙකු නිතැතින්ම සිදු කරනා ලෙසට, මමද තද කළමණාකරුවෙකු වීමි. ලජ්ජාශීලි කලමනාකරුවෙකුකට සිය ආයතනය නිසි ලෙස පාලනය කරගත නොහැකි බව මට තේරුම් ගියේ මීට බොහෝ කලෙකට පෙරාතුවය. මා යටතේ සේවය කල සියල්ලෝම මාව තදබල ලෙස විවේචනය කල බව දනිමි. මම අඩුවෙන් කතා කරන බව, හිනැහෙන්නේ නැති බව, මගේ දරදඬු පාලනය බොහෝ දෙනෙකුට රිස්සුවේ නැති බව සැබෑය. 

ඒත් එක දිනෙක හිනැහී හිනැහී සම්මුඛ පරීක්ෂණයකට පැමිණි ඔබ මුළු වෙලාවේම සොඳුරු හිනාවකින් මුව සරසාගෙන සිටි ආකාරය මට අද මෙන් මතකය. සේවයට පැමිණි පසුවද මා කුමන මුහුණක් පැළඳගෙන සිටියද හිත පුරාම මා හා හිනැහුණේ ඔබය. ඔබ බොහෝ වෙනස් ගැහැණු ළමයෙකු බව මට මුල්වරට තේරුම් ගියේ ඔබ දුටු මුල් දිනමය
බොහෝ දෙනෙකු මට මුහුණ දෙන්නට අකමැති වුවද, උදෑසන පැමිණි විට ඔබ මුලින්ම කරන්නේ මා පැමිණ සිටීදැයි බලා මා සමග හිනැහිමය. මා පමණක් නොව, මුළු කාර්ය මණ්ඩලයම සමගම හිනැහෙමින් සුබ පැතීම ඔබේ පුරුද්දය. ටික දවසක් යන විට මමද ඔබ එනතුරු බලා සිටින්නට පුරුදු උනෙමි. ඊළඟට ඔබ උදෑසන මා සමග පමණක් හිනැහිය යුතුයැයි සිතීමට තරම් මම ආත්මාර්ථකාමී උනෙමි. ඔබ නොදන්නවාට, කල්ගත වනවිට උදෑසන පැමිණි වහාම කුමක් හෝ වැඩක් යොදා ගනිමින් ඔබව මගේ කාර්යාල කාමරයට ගෙන්වා ගත්තේ ඒ ආත්මාර්ථකාමී හැඟීම නිසාය
එකුන් තිස් වියේ පසුවූ මා, විසි දෙහැවිරිදි ඔබට පෙම් බැඳීම අරුමයක් නොවුවද, එය අරුමයක්ම වන්නේ ඒ වනවිටත් මටත්, ඔබටත් පෙම්වතියක හා පෙම්වතෙකු සිටි නිසාය. මගේ ගතිගුණ තේරුම් ගත නොහැකි යයි කියමින්, මා අතහැර ගිය පෙම්වතියන් අතර ඒවනවිට මා ඇසුරු කළේ පස් වැනි පෙම්වතියය. මගේ රූපය නිසා ගැහැණු ළමුන් ලෙහෙසියෙන්ම මා හා ආදරයෙන් වෙලුනද, ඊට වඩා ලෙහෙසියෙන් මා අතහැර ගියබව කාර්යාලය පුරා පැවති ප්‍රසිද්ද රහසකි
මා දුටු ගැහැනුන් අතර ඔබ මලකි. ඔබ තරම් විවෘත ලෙස හැසිරුණ ගැහැණු ළමයෙක් මින් පෙර නොදැක සිටි මට ඔබව විශ්මයක්ම විය.
ඔබ පෙම්වතියක බව මුල් වරට දැනගත් දවසේ මම ඉරිසියාවෙන් දැවුනෙමි. ඔබ වැනි ප්‍රසන්න ගැහැණු ළමයෙකු තනිව සිටීදැයි සිතීම විහිළුවක් වුවත්, මා සෑම විටකම යටි හිතෙන් පැතුවේ ඔබේ සම්බන්ධය නැවතී යාමක් බව මතක් වන විට අදටත් මට ලජ්ජාවකට සමාන හැඟීමක් හිත කොනක මතු වුවද ඒ හැඟීම ගැන පසු තැවීමක් නම් නැත. සියලු දේ හරියටම කරන ආකාරයේ ගැහැණු ළමයෙකු වූ ඔබ ඔබේ පෙම්වතාට දිවි දෙවැනි කොට ආදරය කළාය. ඔහුද එවැනිම ආදරණිය පුද්ගලයෙකු බව මට ආරංචි විය.
දිනක් මා ඔබ දෙස බලාගෙන සිටින අයුරු හදිසියේම දුටු ඔබ තිගැස්සුණු ආකාරය මම දුටුවෙමි. මම ඔබට ආදරය කරන බව ඔබ තේරුම් ගත්තේ එදින යයි මම දනිමි. ඔබ කිසිම කෙනෙකුට වඩා හොදින් අපුරුවට මාව තේරුම් ගැනීමට සමත් වුවාය. මගේ අප්‍රකාශිත ආදරය හමුවේ දරුණු නොවුවද, ඔබ කිසි විටෙක මට අනුබලද නොදුන්නාය.
දිනක් ඔබ හමුවේ මට මාවම පාලනය කරගත නොහැකිව, ඔබේ සුරත අල්ලාගත් ආකාරය සිහිවන විට අදටත් මගේ හිත මිහිරියාවෙන් පිරි යයි. එදින රවා බැලීමක් හෝ සිදු නොකොට මා කැමති තරමක් වෙලා ඔබේ සුරත අල්ලාගෙන හිඳීමට ඉඩහළ ඔබ,අවසානයේ මා පව් යයි පැවසුවාය. තෙවැනි ඇහැකින් බලන අයෙකුට නම් ඔබ සිය ප්‍රධානියාගේ කරේ නැගගෙන උසස් වීම් කරා යාමට තැත් කරන අයෙකු ලෙස හැඟුනද එය එසේ නොවන බව කාටත් වඩා හොඳින් දන්නේ මාය. උසස්වීම් හෝ වේතන වැඩි කිරීම් ගැන ඔබ උනන්දු නොවූ අතර රැකියාව කළේ කාලය ගෙවා ගැනීමට බවත්, ඔබ විවාහ වූ පසුව රැකියාව අතහරින බවත් මම දැන සිටියෙමි. කාර්යාලයක සේවිකාවකට මෙවැනි සිද්දියක් සිදුවූ කල එය පොලිසියකට යාමට තරම් සිද්දියක් වන නමුදු, ඔබ හා මා අතර සිදුවූ සෑම දෙයක්ම අප දෙදෙනාට පමණක් සිමා කර ගැනීමට තරම් ඔබ කල්පනාකාරී වූවාය. ඔබ මාව හඳුනාගත් ලෙසටම මාද ඔබව හඳුනාගත් නිසා, ඔබ මා පිළිබඳ සියලුම දේ ඔබේ පෙම්වතාට පවසන බව මම දැන සිටියෙමි


හදිස්සියේම මා අතට පැමිණි ඔබේ අස්වීම් ලිපිය මගේ ලෝකය උඩු යටිකුරු කරන්නට සමත් විය. ඔබේ තීරණය වෙනස් කරන්නට උත්සහ කොට අවසානයේ පලක් නොවූ තැන මම ඔබට අන්තිම පහත් ආකාරයට බැන වැදුනෙමි. වල් බැල්ලියෙක් යයි සදහන් කරමින් බැණ වැදුනද මගේ දෑස දෙස බලාගෙන නිසලව සිටීමට තරම් ඔබ සන්සුන් ගැහැණු ළමයෙකු වුවාය.
ඉන් මසකට පමණ පසු පැවති සමු ගැනීමේ සාදයෙන් පසුව සියලුම දෙනා පිටත්වුණු පසුවද බොරු හේතුවක් යොදා ගෙන ඔබව නවතා ගත්තේ තවත් තත්පරයක් හෝ ඔබ සමග ගත කිරීමට තිබූ කැමැත්ත නිසාය. ජිවිතයේ කිසිම දාක නොදැනුණු අසරණකමකින් වෙලුනු මම හඬා වැටෙමින් ඔබේ උකුලෙහි හිස හොවාගෙන නවතින ලෙස අයැද සිටියද, යා යුතුම බව ඔබ පැවසුවාය. හැමදාම හිනැහෙමින් හිඳි ඔබද මා හා එක්ව හැඬුවාය. මගේ ගෙල මුල හිස හොවාගෙන ඔබද බොහෝ වෙලා හඬා වැටුනාය. අවසානයේ එකම සිප ගැනීමක් හෝ ඉල්ලා සිටි මගේ දකුණු කම්මුලේ ඔබ මුදු හාද්දක් සටහන් කොට නික්ම යන්නට සැරසෙද්දී මම ඔබේ බලවත් විරෝදය හමුවේ වුවද ඔබේ දෙතොලග හාද්දකින් තෙමාලිමට තරම් මම නිර්භය වුයෙමි. එය අදටත් මගේ ජිවිතයේ සුන්දරතම මතකයයි.
යා යුතුම වූ නිසා ඔබ ගියාය. ඒ සදහටම බව දැනගද්දී මම බොහෝ සෙයින් ප්‍රමාදය. ඔබේ අස්වීම් ලිපිය පිටුපස සිටි පිළිකාව ගැන දැන සිටියානම් මම ඔබට ලෙහෙසියෙන් යන්න ඉඩ දෙන්නේ නැත. ඔබ අවසන් නින්ද නිදා සිටියදී ඔබේ පෙම්වතාට සිහි කල්පනාවක් නොතිබිණි. කෑ ගසා හැඩු ඔහු දෙස මම ඉරිසියාවෙන් බලා හුන්නේ මගේ ලය පැලි යන තරමට වූ ශෝකය පිට කර ගැනීමට අන් මගක් නොතිබූ නිසාය. ලොවට පෙනෙන්නට හැඩුම හංගාගෙන සිටීමට බලවත් උත්සහයක් දැරූ මා කෙරෙහි, මටම අසීමිත කෝපයක් ඇති වී තිබුණි.
ඔබේ නික්මයාමෙන් මසකට පමණ පසුව, ඔබේ පෙම්වතා ඔබ මට තබා ගිය ලිපිය ගෙනැවිත් දුන්නේය. මා පිළිබඳව සියලුම දේ දැන සිටි ඔහු, එපමණ සංයමයකින් මා හා කතා කිරීම මට පුදුමයක්ම විය. ඔබේ නිමා නොවෙන ආදරයේ සදාකාලික අයිතිකරු වූ ඔහු, ඔබ මට දැක්වූ සෙනෙහස තේරුම් ගැනීමට තරම් බුද්ධිමත් වුවේය. අනෙක් අතට ඔබ වැනි ගැහැණු ළමයෙකුගේ පෙම්වතා, වෙනෙකෙකුට ඉරිසියා නොකිරීම ගැන පුදුම වෙන්නට දෙයක් නැත
ඔබට තිබුනේ විශාල හදවතකි. එයින් ඔබ ඔබේ කෙටි ජිවිත කාලය තුල, මුළු ලෝකයටම ආදරය බෙදුවාය. ඔබේ හදවතේ ඉතාමත් කුඩා තැනක සිටි මා කෙරෙහි ඔබ දැක්වූ සෙනෙහස ගැන සිතන විට, ඔබේ මුළු හදම අයිති කරගෙන සිටි ඔබේ පෙම්වතාට අදටත් මම ද්වේශ කරමි
ආදරණිය ඩි, නිදා ගන්න. සුවෙන් නිදා ගන්න. කවදා හෝ යලි ඔබ ලඟට මම පැමිණි විටෙක තව එකම එක වතාවක් ඔබේ මුදු දෙතොල සිප ගන්න මට ඉඩ දෙන්න. එකම එක වතාවක්

මිට
ආදරයෙන්
එෆ්.



2 comments:

  1. ඇඬුනානේ ගොඩක්...!ඇත්තම ඇත්ත වගෙයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩක් දුරකට ඇත්ත තමා.

      Delete